26 May 2011 Tags: , 0 σχόλια

Πως να αντιμετωπίσετε τo στρες


Για να επωφεληθείτε από τη πίεση που νιώθετε, πρέπει να είστε κατάλληλα εξοπλισμένοι. Να έχετε θετική σκέψη, να είστε οργανωμένοι, επικοινωνιακοί και να φροντίζετε την υγεία σας. Έτσι η πίεση θα αποδειχτεί ωφέλιμη για εσάς.



Αποβάλλοντας το αίσθημα της ανησυχίας. 

Η υπερβολική ανησυχία σας κάνει να χάνετε χρόνο και να δυσκολεύεστε να αποδώσετε υπό πίεση. Κατανοήστε τα αίτια της ανησυχίας σας, προσπαθήστε να μην ανησυχείτε χωρίς λόγο, και να λύνετε τα προβλήματα σας. Αν δεν μπορείτε να λύσετε μία κατάσταση, ξεχαστείτε κάνοντας κάτι άλλο.


Εστιάστε στους φίλους σας

Οι άνθρωποι πολλές φορές αισθάνονται υπό πίεση και πιστεύουν ότι κανείς δεν καταλαβαίνει τι περνούν. Δημιουργήστε εποικοδομητικές σχέσεις με τους ανθρώπους και μην τους αποθαρρύνετε όταν θέλουν να σας βοηθήσουν.
 



 

Οργανωθείτε

Όταν νιώσετε πίεση, είναι καλό να βρίσκεστε σε ένα οργανωμένο και τακτικό περιβάλλον για να αισθάνεστε ότι έχετε τον έλεγχο. Αποφασίστε ποιοι χώροι του σπιτιού σας χρειάζονται οργάνωση, και πετάξτε όλα τα άχρηστα αντικείμενα.






Διαχειριστείτε σωστά το χρόνο σας

Η σωστή διαχείριση του χρόνου μειώνει την πίεση, την αναποφασιστικότητα και τη σύγχυση, και βελτιώνει τη ποιότητα της ζωής. Μάθετε να οργανώνετε το χρόνο σας πιο αποτελεσματικά για να έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο να κάνετε όλα όσα θέλετε πραγματικά.


Άσκηση για μεγαλύτερη αντοχή

Όταν είστε σε καλή φυσική κατάσταση, νιώθετε πιο δυνατοί για τη ζωή και όλες τις σκοτούρες της. Καλό είναι να γυμνάζεστε τακτικά, επιλέγοντας δραστηριότητες που απολαμβάνετε. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και μην ξεχνάτε να ανταμείβετε τον εαυτό σας.






Σωστή διατροφή

Η σωστή διατροφή βοηθά το σώμα να είναι σε άριστη κατάσταση, προσφέροντας μας ευεξία και ενέργεια σε περιόδους πίεσης. Ακολουθήστε σωστό διατροφικό πρόγραμμα, τρώτε σε καθορισμένα διαστήματα και ώρες, και πίνετε πολύ νερό. Συγχρόνως αφιερώστε χρόνο στη προετοιμασία του φαγητού και τρώτε αργά για να απολαμβάνετε τις γεύσεις.



Χαλάρωση

Για να αποδίδετε καλά υπό πίεση πρέπει να ξέρετε πως και πότε να χαλαρώνετε. Επιλέξτε δραστηριότητες που σας αναζωογονούν και εφαρμόστε τεχνικές χαλάρωσης και αναπνοές για να καταπολεμήσετε το στρες, και να έχετε ποιοτικό ύπνο.




----------------------
Πηγή: "Διώξτε το άγχος", Philippa Davies, [Εκδόσεις Μίνωας, 2005]

No Response to "Πως να αντιμετωπίσετε τo στρες"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...